Kapitel 52. | Never mind I'll find someone like you.

Jag kunde ändå inte få henne. Eller kunde jag det? Nej Zayn, det kan du inte. Jag tryckte tillbaka tårarna som envisats med att pressas ut i ögonvrån. Såhär kunde det inte fortsätta. Jag kunde inte trycka tillbaka tårar varje gång jag hörde namnet 'Gabriella'. Niall, Lou och Charlotta fortsatte att prata som ingenting runt omkring mig. Jag lyssnade inte. Tänkte på henne. På Gabriella. Fan också.
__________________________________________________________________________________________

Liam's perspektiv
-Open your eyes, viskade jag till henne och höll henne tätt intill framför mig.

Hon satte händerna för munnen och fnissade, lutade sig bakåt på min axel. Jag kysste henne i nacken och granskade det jag gjort iordning. Jag hade krånglat upp ett blått, ganska stort tält och lagt en hög med pinnar lite längre bort för att tända en brasa lite senare. Vågorna rullade sakta upp mot stranden och drog sig sedan tillbaka, och så fortsatte det. Solen var fortfarande högt upp på himlen, en hel mysig dag kvar med min Gabriella.

-This is perfect Liam, andades hon fram och drog med mig bort till tältet.

-Shall we go for a swim?


Hon tittade förskräckt på mig.


-What is it? frågade jag och tittade på henne med en undrande blick.

-I don't have a bikini with me, svarade hon och ryckte på axlarna, tittade skamset ner i marken.


Jag skrattade lågt och drog in henne i min famn, satte en hårslinga bakom hennes öra.


-You don't need a bikini, trust me, svarade jag lågt och nickade till min panna mot hennes.


Jag började lirka av henne hennes shorts och drog långsamt hennes tröja över huvudet, bhn knäpptes upp med en gång. Hon andades tungt och kysste mig mjukt på halsen, fick av min t-shirt och mina shorts.


-Let's go skinny dipping babe, svarade hon och började lirka av hennes trosor.

Jag nickade och kysste henne rätt på munnen.

-Yeah, mumlade jag och kände hur lusten kom sakta krypandes in i min kropp.

"Tonight. Wait until tonight." tänkte jag och tog tag i hennes hand, gick sakta ut i vattnet.

Jag lyfte upp henne, hon flätade sina ben runt mina höfter och kysste mig mjukt, lutade sedan sitt huvud mot mitt. Vattnet nådde nästan upp till min bringa, jag började reta Gabriella med att sätta ner henne i vattnet. Till slut släppte jag ner henne helt och hon skrek till och tittade ilsket på mig. Jag fnissade till och kysste henne i pannan. Vattnet var precis över hennes byst, hon brydde sig inte om det alls. Hon fnittrade bara, började svätta vatten på mig. Hennes ögon strålade av glädje när hon skrek och skrattade, jag tryckte ner henne under vattenytan och gnodde runt i hennes hår. Hon skuttade direkt upp igen och började springa mot land. Jag kom upp bakom henne och lyfte upp henne igen, svinga runt henne i vattnet. Runt, runt. Hon höll hårt om mina armar, hennes långa hår gav ifrån sig vattendroppar som for ner i vattnet igen. Vi kom upp på land, slängde ner bredvid varandra i sanden. Hon klättrade upp på mig och kysste mig långsamt på halsen.

-I love you more than words can say Liam, don't ever forget that. Okay? viskade hon och fortsatte kyssa mig på halsen.


Håret på armarna reste sig upp och en rysning for längs med ryggraden, hennes varma läppar mot min hud var det bästa jag visste. Det kändes som att jag var i himmelriket.


-Promise, stönade jag och drog mina fingrar genom hennes hår, pressade henne närmare min kropp.

 

Gabriella's perspektiv
Kroppen var redo, huvudet var redo, JAG var redo. Det var så mycket knasiga känslor som rusade inom mig, några känslor jag aldrig känt förut. Jag var oskuld, så jag hade ju inte precis någon aning om hur man skulle känna sig och hur hela grejen skulle kännas. Men Liam var rädd om mig, han behandlade mig som den dyrbaraste diamanten i alla lägen. Detta kunde inte gå fel. Jag satte mig upp och stirrade rakt in i Liam's ögon. Han såg på mig med en blick som jag aldrig mött förut. Jag nickade mot tältet och han förstod direkt vad jag menade. Vi kravlade oss in i det mörka tältet och drog igen dragkedjan efter oss. Han log mot mig och tryckte ner mig på rygg, började kyssa mig från halsen och neråt. Jag slöt ögonen och lekte med hans hår. Plötsligt slutade han och tittade på mig.

-You trust me, right? frågade han lågt, rösten var djupare än vanligt.


Jag nickade och undrade för mig själv varför han frågat så. Han böjde sig fram och viskade tätt intill mitt öra:


-Then trust me when I'm saying that this will be a memory for the rest of our lives.


Han trängde in i mig, jag skrek till inombords, hela kroppen blev stel. Men efter några få sekunder slappnade jag av igen och lät honom göra sitt, antar att det var det bästa att göra eftersom jag inte var så himla erfaren när det kom till ämnet 'sex'. Efter några minuter som kändes som timmar gav han ifrån sig ett högt ljud och rullade sedan åt sidan, la sig bredvid mig. Jag tittade försiktigt ner och insåg att han lämnat spår efter sig på det högra låret, jag log för mig själv och flyttade mig närmare intill honom. Hans kropp var alldeles klibbig av svett och jag antog att han tyckte likadant om min. Jag kysste honom på nyckelbenet och la armen om hans mage, vilade huvudet mot hans axel. Han svarade genom att lägga armen under mitt huvud. Han gav mig en mjuk kyss i pannan.


-I love you, mumlade han.


Jag skulle precis svara innan jag märkte att han somnat. Han bröstkorg lyftes sakta av hans tunga andetag. Jag kysste honom på kinden och kravlade mig sedan upp till hans högra öra.


-I love you too, my little angel, viskade jag och la mig ner igen.



________________________________________________________________________________________
Oj oj, här hettade det verkligen till! Hoppas ni blev nöjda, inte så långt dock men "sagan" fortsätter väldigt snart! Hoppas ni inte har fått vänta allt för länge! :)
Nu måste jag ta mig en dusch och ladda batterierna inför morgondagen. Sista riktiga skolveckan nu.. Känns oerhört skönt. Glöm inte att kommentera, det får mig bara mer motiverad till att skriva bättre! ♥



Kommentarer
Linnea

Woho här går det hett till! Jättebra Sannis som jag har skrivit många gånger förut "Om man har börjat läsa din novell går det inte att sluta!"

Puss och Kram lägtar tills nästa kapitel! <3 :)

2012-05-27 @ 21:03:12
URL: http://mydreamcametrue.blogg.se/
Anonym

Jättebra när du skriver så mycket om kärlek och sånt, det har blivit en massa problem och sånt för dom nu på sista tiden och det behövs ju såklart också i en berättelse, men det är super med såhääär jättebra kärlek och "jag älskar dig! och sånt! <3

2012-05-27 @ 21:50:42
Julia Enström

Ohhhhhh my gaaaash!!! Shit! Verkligen värt att vänta på!! OMG!!! Ahhhh!! Finns inte ord hur bra kapitlet var!!!! <3 xxx

2012-05-27 @ 22:33:19
Ilma

Sträckläste hela från början. På ett par timmar. Den. Är. Så. Jävla. Bra. Jag. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR.

2012-05-28 @ 01:46:45
Felicia

SJUKT BRA KAPITEL :D

Du är verkligen as duktig på att skriva och dina kapitel är underbara och verkligen värda att vänta på <3

2012-05-28 @ 08:58:49
URL: http://directiondream.bloggplatsen.se
Lea Payne

ÄLSKAR din novell Sanna!!!, du behöver verkligen inte stressa med att få upp kapitel dagligen!!! Love youu!



Skulle du vilja länka min novellblogg.. i din blogg ? Vi gör ett länkbyte, om du vill :)



http://seeyousmile.blogg.se - Skulle betyda mycket om du ville göra ett länkbyte.

2012-05-28 @ 13:46:04
URL: http://seeyousmile.blogg.se/
Lana Styles <3

OMG MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER ! hahah så värt att vänta på <3 skriv när du har lust stressa nt <3

2012-05-28 @ 17:03:35
Ellen

ÅHHHHH SHIIT tänk om det hade varit så udnerbart finT!! <33

2012-05-28 @ 19:42:32
URL: http://elllllenss.blogg.se/
Fanny

Haha, längtar tills nästa! :DD <3

2012-05-28 @ 22:53:40
Julia:)

Lääääängtar tills nästa kapitel!!!

2012-05-29 @ 18:22:47
Lina Styles <3

i want moreeeeeeee när kmr nästa kapitel? hoppas de e snart puss ;*

2012-06-03 @ 15:56:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0