F*N vad jag tycker om er.

Hejsan allihop. Detta är tyvärr inget nytt kapitel som jag skriver just nu, men det kommer snart det också. Sommaren börjar dra igång på riktigt och jag vill inte riktigt sitta inne då men vill verkligen skriva detta inlägget till ER. Ni är BÄST. Som sagt jag läser VARENDA kommentar ni skriver och jag blir tårögd varenda gång. Ni kan verkligen få mig rörd med era fina ord. Tack för att ni läser bloggen och TACK för att ni tycker att jag är så duktig. Jag tar verkligen åt mig!♥

Postar en nytagen bild på mig själv för omväxlingens skull haha!♥



Kommentarer
gabriella

när kommer nästa kapitel, kan inte väänta :o <3 <3 <3 <3 jag checkar den här bloggen typ 50 ggr om dagen, du är bäst! :D

2012-06-07 @ 17:07:27
Felicia

Vi tycker om dig oxå x) asså älskar verkligen hur du skriver, det är så grymt bra och man är verkligen helt uppslukad av historian. Du äger svin mycket :D <3

2012-06-07 @ 21:39:11
URL: http://directiondream.bloggplatsen.se
Fanny

Haha, vi älskar dig också ;D gud så vacker du är! :O kan knappt vänta tills nästa kapitel!! <3<3

2012-06-07 @ 21:54:00
Fanny

Haha, vi älskar dig också ;D gud så vacker du är! :O kan knappt vänta tills nästa kapitel!! <3<3

2012-06-07 @ 21:54:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0