Författaren...

Tänkte berätta lite om mig själv så att ni ska veta vem jag är också. Så jaa..Här är jag.

Jag heter Sanna Linde och jag är 13 år gammal, blir 14 år i augusti. Bor i Motala, en liten håla som ligger i Östergötland inte så långt utanför Linköping. Har varit directioner enda sedan jag hörde WMYB samma dag som den släpptes, blev helt förälskad men har inte alltid haft super koll på grabbarna. Har haft super koll i några månader nu och älskar dom! Startade den här novellen för att jag alltid har älskat att skriva, har velat visa hur jag skriver för folk jättelänge men har inte vetat på vilket sätt då folk inte kan tolka mig som duktig i skrift, man kanske inte ser det på mig helt enkelt. Tycker personligen inte att jag är världens bästa men jag gör det bästa av situationen hela tiden. Hoppas ni gillar novellen och nu har ni lärt känna mig lite också! :)



Kommentarer
Anonym

Novellen du skriver är verkligen bra hoppas du fortsätter och lägger upp ny kapitel snart för jag läser din novell och jag tycker att den är jätte bra .

2012-03-08 @ 00:08:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0