Kapitel 17. | That's why I love you.

Han la ifrån sig väskan och vi kröp ner under täcket tillsammans. Han gjorde ett tecken åt mig att jag skulle vila mitt huvud på hans axel. Jag la försiktigt ner huvudet på hans axel som han ville och smög försiktigt upp armen på hans bröst. Jag slöt ögonen och bara lyssnade på Liam's hjärtslag.
-Goodnight beautiful, sa Liam och kysste mig i hårbottnen.
Det var det sista jag hörde, innan allt blev svart för ögonen.
__________________________________________________________________________________
Liam's perspektiv
Vi hade haft en otroligt trevlig dag, jag och Gabriella. Jag hade slängt i henne i poolen, vi låg ute på hennes baksida i den stekheta solen och bara tog det lugnt. Senare på kvällen kom Zayn,Niall,Charlotta och Louis förbi medan jag och Gabriella spelade något spel med hennes föräldrar. De fick förklara riktigt ordentligt för mig för att jag skulle förstå, men det gick hyffsat bra ändå. Nu låg jag här, i Gabriella's säng med Gabbi's huvud på min axel. Hennes arm höll om mig, hon var varm och luktade shampoo. Vi hade duschat tillsammans för första gången idag, det var så härligt. Vi tvålade in varandra, hade vatten krig. Jag antog att badrummet såg ut som ett bombnedslag just nu. Jag hade hittat tjejen som jag ville leva med, vi hade inte känt varandra i en vecka ännu. Men vi var verkligen tighta redan, berättade allt för varandra. Jag bestämde mig för att sova lite jag också, ännu en studiodag väntade dagen efter. Det tog inte långt stund innan jag sov tungt, med Gabriella i min famn.


Vilma's perspektiv
Vi gick ner för att äta tillsammans med familjen, pappa hade kommit hem nu också. Vi satte oss ner och åt i lugn och ro. Pratade med mina föräldrar. Mamma och pappa var inte vana vid att prata engelska med mig, de tyckte att det var oförskämt att prata svenska med mig när Harry var med mig, han förstod ju inte vad vi pratade om. Vi hade kommit överens om att vi skulle prata engelska när Harry var i huset, även om han inte var i närheten. 'Det tränar även oss allihop' hade mamma resonerat.
Vi satt ganska länge vid matbordet, skojade med mina föräldrar. De hade verkligen blivit helt tokiga i Harry som charmade dom så fort han gav dom en blick. Var jag också så lätt påverkad?
Efter en bra stund bestämde vi oss ändå för att gå upp igen, klockan hade slagit 22:18 och jag hade ju trots allt skola imorgon. Vi tackade för maten och stallde in disken i diskmaskinen. Därefter jagade Harry mig uppför trappan, jag skrattade så att tårarna sprutade. Han bar upp mig och sprang in med mig till rummet, slängde mig i sängen och la hela sin kroppsvikt på mig.
-Harry.. I can't..breathe.. sa jag medan jag kippade efter andan.
Han reste sig upp en bit och la sig sedan bredvid mig.
-Thank you.
-No problem, everything for you!
Vi låg tysta ett tag, det var nästan pinsamt. Sån pinsam tystnad som ingen ville uppleva. Men jag visste att Harry var tyst med flit, han lekte en lek med mig om vem som skulle kunna låta varandra vara längst. Jag hade blivit utsatt för den leken många gånger, vann alltid. Insåg snart att jag skulle vinna den här gången också. Harry kysste mig uppför armen och vidare på halsen, fortsatte mot örat som han ännu en gång stannade.
-Do you have a massage oil at home? sa han.
-Yes I think there's a bottle in the bathroom, why?
Harry hoppade över mig och smög sedan ut i badrummet, det tog några minuter innan han kom tillbaka med oljan i ena handen.
-Thought you would have a nice evening before school tomorrow, sa han och öppnade flaskan och tryckte ut lite olja. Lay on your stomach.
Jag gjorde som han sa och rullade över på mage. Han satte sig över mig, drog av mig t-shirten jag hade dragit på mig och plötsligt låg jag med bar överkropp. Hans händer började röra sig sakta över min rygg, och han var väldigt duktig på det han gjorde.
-Nice huh? sa han efter några minuter tystnad.
-Very nice, mumlade jag sömnigt med huvudet nertryckt i kudden.
Jag skojar inte, det var verkligen riktigt skönt. Jag njöt av de sista massage minutrarna innan han slutade och la sig bredvid mig.
-My turn? mumlade jag och drog ur huvudet ur kudden.
-I doesn't force you, svarade han och vred huvudet åt mitt håll.
-I know, but I want to, svarade jag och satte mig upp.
Jag kom till min stora fasa på att Harry dragit av mig tröjan. Där satt jag framför Harry utan tröja, utan bh, hade ingenting på mig.
-Oh sorry for that, sa jag och rodnade.
-You don't need to be ashamed, svarade han. We showered together before.
Han hade rätt, vad hade jag att skämmas för? Harry la sig också på mage och jag började massera. Jag hade fått komplimanger för min massage tidigare, och det verkade som att Harry gillade det också. Efter ungefär tjugo minuter slutade jag, märkte att Harry hade somnat. Jag log för mig själv, la mig bredvid honom och drog upp täcket över oss. Jag tittade på honom länge, han var så otroligt söt när han sov. Det var han annars också, men han var lite extra gullig när han sov. Jag kysste honom lätt och flyttade mig närmare intill honom, han var jämt så varm och härlig. Vem ville inte vara nära honom? Det tog inte lång tid innan jag somnade jag också.


Harry's perspektiv
Jag fick en idé helt plötsligt när vi låg där i sängen, en skön massage stund skulle väl inte sitta fel? Jag frågade henne om dom hade massage olja, vilket dom hade. Vilken tur jag hade. Jag gick in på badrummet och letade, hittade inte flaskan först. Men efter ett tag hittade jag den, det stog dock på svenska. Men jag hade lärt mig att massage stavades likadant på svenska som på engelska så jag visste vilken flaska det var. Jag smög tillbaka in i rummet, bad henne lägga sig på mage. Jag satte mig på henne och drog av henne hennes t-shirt, jag började massera henne. Jag märkte att hon njöt av det, hon var på gränsen till att somna när jag slutade och la mig bredvid henne. Hon envisades med att massera mig också, och det var väl ingenting man tackade nej till? Jag lät henne göra det hon ville. Rullade över på mage och hon skämdes över att hon glömt bort att hon var helt naken på överkroppen. Jag hade ingenting emot att hon var naken förstås, hon behövde inte skämmas. Vi hade duschat tillsammans, hon och jag, och det var inga problem. Jag visste att hon var lite osäker, men jag gjorde klart för henne att hon inte behövde skämmas. Hon satte sig ovan på mig och började massera. Det var så himla skönt. Jag lät mina ögonlock fällas ner över mina ögon och jag låg bara där och njöt av att känna hennes händer smeka min rygg. Jag föll snart in i en djup sömn.

_________________________________________________________________________
Hatar att avsluta kapitel med sömn haha! Ska försöka att sluta med det! ;)
Gjorde detta kapitlet för att en tjej ville att jag skulle det, klockan var inte så mycket så jag gick med på det. Hoppas ni gillar detta spontan kapitel också!



Kommentarer
vilma

Du är en ängel! <3 Love u !

2012-03-12 @ 22:08:06
URL: http://vilmaalderbrant.blogg.se/
Linnea

Du är så duktig! :) <3

2012-03-12 @ 22:12:08
Lova

sjukt bra! haha, säger det typ varje gång... men kommer inte på vad jag ska säga :s hahahah <3

2012-03-13 @ 08:12:07
URL: http://hazzastyles.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0