Kapitel 25 kommer förmodligen ikväll.

Nu ska jag till stallet och sedan kommer jag hem, käkar lite och sätter mig och jobbar på kapitel 25 förmodligen. Måste tänka lite på hur jag ska lägga upp allting och sådant, ska fixa ett mini kapitel med Charlotta bland annat så att ni får lära känna henne lite mer också som person och inte bara 'hon som är tillsammans med Lou' :)
Dock har jag inte så stor skrivlust eftersom jag sätt att en tjej snott i stort sätt ett helt kapitel ifrån mig vilket jag blir riktigt upprörd över. Men jag lämnar ingenting oklart så jag fortsätter att skriva!



Kommentarer
angelica stjerndotter

vem?! :(

fan va tyket!!

men, keep it up!

2012-03-20 @ 18:02:51
Felicia

Nääe, gud va tråkigt!

Sätt copyright tecken och skriv efter varje kapitel att det är förbjuder att kopiera dina texter?

Det kanske hjälper :)

2012-03-20 @ 20:32:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0