TACK TILL ALLA ER.

Innan jag lägger mig och tittar på film vill jag bara tacka er så oerhört mycket. Hade det inte varit för era fina och peppande kommentarer så hade jag aldrig suttit här och skrivit ut detta. Har alltid varit rädd för att skriva mina berättelser någonstans då jag för andra personer i min närhet inte ses som "hon som skriver", har inte det ryktet eller vad man säger. Har alltid varit rädd för att någon ska tycka illa om mig om jag visar vad jag kan och delar med mig av det jag vill och ser hur många som gillar det jag gör. Folk skrattar åt mig ibland när jag säger att jag älskar att skriva, och det är sant. De skrattar åt mig för att jag inte är personen som älskar att skriva för dom. Men sanningen är att jag älskar att skriva berättelser/sagor. Vad som helst, anpassade för vilken ålder som helst. Bara jag får skriva, och det får jag här utan att någon skrattar åt mig på ett negativt sätt. Ni som tar er tid och läser detta, tack för det. Ni anar inte hur mycket det betyder när jag ser att ni läser och att ni framför allt kommenterar att ni gillar det jag gör. Ni får mig att vilja skriva mer och mer. Hade jag inte haft såhär sjukt underbara läsare (och kommenterare) så hade jag aldrig orkat skriva ut allt detta som jag håller på med nu.
Tack ännu en gång♥



Kommentarer
VILMA <3

Det är dig vi ska tacka , för att du är så underbar och lägger ner tid på OSS. Du är underbar och älskad! <3Puss

2012-03-25 @ 22:08:12
URL: http://vilmaalderbrant.blogg.se/
Anonym

Tack själv som lägger mycket tid på detta.

Älskar din novell :)

2012-03-25 @ 22:10:49
Din sötnos Kajsa!<333

Älskar dig nåt så enormt sÅ det inte går att förklara!<3

2012-03-25 @ 22:27:37
Alva

Åå sanna!Dina berättelser är toppen, det är som att läsa en riktig författares bok!och du skriver så som killarna är och det gör ju sagan helt levande :-) we all love u!<3

2012-03-25 @ 23:40:15
Alva

Åå sanna!Dina berättelser är toppen, det är som att läsa en riktig författares bok!och du skriver så som killarna är och det gör ju sagan helt levande :-) we all love u!<3

2012-03-25 @ 23:40:38
Felicia

Du är riktigt riktigt duktig :D

Håller helt med Alvas kommentar <3

2012-03-26 @ 08:09:29
URL: http://directiondream.bloggplatsen.se
Lova

aww, :D haha, håller också med alva!

2012-03-26 @ 12:50:25
URL: http://icecreamgirl.blogg.se/
Madde

Aww, vad söt du är! Du är riktigt begåvad, funderat på att bli författare? Du skulle komma riktigt långt tror jag, eller tror? Jag vet! Jag längtar till nästa kapitel! Keep up the good work! Kram :)<3

2012-03-26 @ 15:24:58
URL: http://www.maawo.devote.se
Julia Enström

Vi tackar dig!! Din novell är anledningen att jag läser :D jag läser aldrig böcker men den här är bara ett MÅSTE! Du skriver då beskrivande och bra så man kan verkligen föreställa sig och ska bilder i huvudet! Och du beskriver killarna så underbart så du får mig att älska dom ännu mer!! Har sagt det många gånger men du är GRYM PÅ ATT SKRIVA! <3

2012-03-26 @ 15:44:50
URL: http://juliajme.blogg.se/
Your biggest fan

Jag har följt ditt blogg sen första dagen du började med din blogg novell, det började med att jag skulle gå in på en kompis blogg som hette Withoneloook med tre o också började jag läsa den här bloggen jag har fastnat i den hära novellen JAG ÄLSKAR DIN NOVELL!!! Jag hoppades när du blev klar med den hära novell hoppades jag på att du kanske kunde hitta på en ny novell du är så grymt bra på att skriva!!!!!!

Var inte blygg att säga att du gillar att skriva du är underbar på att skriva!! DU ÄR BEST PÅ ATT SKRIVA!!!!! Hopppas det kommer en kapitel till!<3 Från ditt största fan EVER!

2012-03-26 @ 17:05:40
Sinem

Vi ska tacka dig för du skriver så sjukt bra och att du lägger ner tid på oss<3:D Har inga ord att säga<3

2012-03-26 @ 22:19:33
Mille

Du är sjukt duktig! Är verkligen helt beroende av novellen! Varje gång jag går in på datan kollar jag om du har skrivit något, är helt fast! Fortsätt skrivaa ,snälla!!!!

2012-03-27 @ 20:43:10
URL: http://millesh.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0