Anledning till varför jag inte skriver VARJE DAG...

Okej, förlåt för att jag inte har skrivit ett nytt kapitel på snart 2 dagar... Men allvarligt talat jag har inte tid VARJE DAG. Ber så hemskt mycket om ursäkt för det men det är så det ligger till. Jag har skrivit 3 stycken prov idag, engelska, tyska och matte. Och jag har varit tvungen att plugga stenhårt på dom provet den senaste veckan, och det är jag verkligen hemskt ledsen för men jag kan inte rå för det.. Lovar att jag ska försöka skriva så mycket som jag kan men jag har sagt det tusen gånger nu känns det som, jag tänker satsa stenhårt på skolan dom sista veckorna. Men självklart kommer jag försöka uppdatera för det! Men i sommar kommer det bli så grymt mycket sämre uppdatering med tanke på att jag får sommarlov, och jag kommer inte sitta inne hela sommaren för att skriva kapitel. Kanske de mer regniga dagarna men det är ju inte så värst jätteofta som det händer på sommaren.. Förlåt ännu en gång och jag hoppas ni förstår! Tack för kommentarerna dock men försök sluta med att kommentera att uppdateringen ska bli bättre för jag försöker och nu har jag skrivit anledningen till varför jag inte kan skriva varje dag också♥
Gammal bild på grabbarna... Åh så små och söta dom var haha!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0