Är det OK om jag skriver imorgon?

Har inga idéer just nu, och om jag börjar skriva finns det väääldigt stor risk för att det inte blir bra och att ni inte lever er in i berättelsen som ni kommenterar att ni gör... Så är det OK om jag skriver imorgon? Kommer jobba hårt med att få det så bra som möjligt då! Förresten, måste även nämna att jag förmodligen inte kommer kunna vara så himla aktiv med kapitel och sådant, beror helt på hur mycket jobb vi får i skolan dom sista veckorna. Vill verkligen satsa allt vad jag har dom få veckorna som är kvar innan sommarlovet tar sin början... Hoppas ni förstår mig!
Love you all♥



Kommentarer
Vilmaa

Sanna vännen du skriver när du har ork lust tid och idéer känn absolut ingen press. du väljer nä du vill skriva! hare bäst sannis , löv u!

ps. bästa novellen<3

2012-05-01 @ 20:52:06
URL: http://vilmaalderbrant.blogg.se/
Felicia

Det är sjukt lugnt :-D skriv nu när du har idéer, det blir bättre än bäst då jue =)

Stannar ändå kvar och läser :-D även om det inte är så tät uppdatering x)

Kram <3

2012-05-01 @ 20:58:17
URL: http://directiondream.bloggplatsen.se
Linneaa

Det är lungt Sannisen skriv när du har lust och när du har ideer då blir det som bäst! Kram<3

ps. JAG ÄLSKAR DIN NOVELL AA KAN INTE SLUTA LÄSA!

2012-05-01 @ 21:19:29
URL: http://mydreamcametrue.blogg.se/
Fanny

Noooooooooooooo!



Hah, skoja.. rolig jag e! nej men du får skriva när du känner för det men jag tycker ändå att du ska försöka uppdatera varje dag... men som sagt om du inte har tid eller ideér så får du väl bli varannan ;) älskar din novell, ha det bra <3

2012-05-01 @ 22:28:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0